Slut nu

Blir nog inte så mycket mera bloggande denna vecka. För nu ska datorn in på lagning. BÖÖL! Men jag får la hoppas att min egna dator kommer i morgon. Så än så länge får jag väl göra som Felicity och prata in på kasettband. Måste få skriva av mig eller prata av mig varje dag. Men jag tror inte mina vänner tycker att det är så kul att jag telefon terrar dom haha. Stina har fått en liten smak av den terrorn haha. Men hon får fan stå ut tills datorn kommer tillbaka. Emma är riktigt bra på att telefon terra själv, så hon kan inte klaga haha. Henne kan jag terra hur mycket jag vill. I morgon blir en mysig dag. Jag och Olivia ska gå och käka efter skolan och efter det ska vi möta upp Emma och gå på Vårkavalkad. Erica har ett eget program och hon är jätte duktig. Har nationellt prov i engelska i morgon också. Men det får jag ta som det är.
Nej nu ska jag dra ut sladdarna ur datorn.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback