söndag

image609
Jag skippade att åka till karlstad i går stannade hemma med Stina och Emma och kollade på Mello i stället. I dag så har jag varit på en kusins födelsedagskalas. Ätit smörgåstårta och glass. Härligt härligt. Just nu spelar Dolly Parton i Karlstad, Jolines älskling. Haha.

Killen på bilden här skulle jag mycket väl kunna tänka mig. Är nån kommer ej på vem. Han är säkert modell. Min dröm kille detta ^^  men han är way to handsome for me. Jag är bara en liten lortig liten tös i från värmland ;). Men admit att han är het?! Nej nu blir det det vanliga korv med bröd och playa del sol. Så ser väl alla svenska söndagar ut. I alla fall hos mig. 


Mål denna vecka

Göra klart en uppsats
Göra mattekomplitering
Göra 2 matteläxor
Göra mig så snäll som jag bara kan

Kommentarer
maria säger:

tror det är christano ronaldo. fotbolls spelaren. ser ut som han i alla fall ;-) du har rätt, han är het.

2007-03-11 | 19:31:39
Sofie säger:

haha okej, är inte så hajj på fotbolls killar ;P Men snygg är han :D

2007-03-11 | 19:33:29
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se
Joline säger:

Du måte ju skicka låtarna till meej ^^

2007-03-11 | 20:21:26
Bloggadress: http://rangelben.blogg.se
Emma säger:

haha.. bra då ska du göra allt de där denna vecka då;P

2007-03-11 | 20:25:16
Anonym säger:

Det är fotbollsspelaren Cristiano Ronaldo..

2007-03-12 | 17:07:01
Mona Sigvardsson säger:

Han var typ det mest stil-lösa och äckligaste jag någonsin sett, noll stil verkligen. usch blä. men jag kanske är för gammal (23). eller skojade du bara om honom?

2007-03-15 | 21:06:01
sofie säger:

Haha lite het är han :) Om man bortser i från hans stil då. Haha

2007-03-15 | 22:20:13
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback