Aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj

Ja om ni undrar varför jag är uppe så här tidigt är för att jag har sån jävligt mensvärk skulle kunna strypa någon, så ont har jag nu. I dag är det morsdag också. Jag har lite ekonomisk kris just nu så jag har bara målat en teckning till mamma haha. Men jag skulle fan bli gladare av det än nått materialistiskt skit. Nej ska nog be till gud att han gör så att Iprenen börjar värka. HAR ONT ONT ONT ONT ONT!!! Är trött som en lyktstolpe också!
Ska nog kolla på nån serie på tv-link...

Kommentarer
mamma säger:

Skulle bli mycket glad för en teckning!
mamma

2007-05-27 | 08:59:57
Bloggadress: http://retrosofieblogg.se
Emma säger:

Tihihi=)

2007-05-27 | 15:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback