Är pippi en fascist?

image773

?

Jessy ville att jag skulle utvekla detta, hmm..

Men det är la det att jag fattar inte varför så många tycker att hon inte tillräcklig seriös utan både kapitalistisk, individualist och förskräcklig mot auktoriteter. Ord som jag inte ens fattar men i alla fall. De tycker inte att hon bör läsas av barn för att hon kan misstolkas (kommunist jävlar ^^ haha). Men enligt mig så tycker jag att barn visst kan bo ensamma, vara  övernaturligt super starka och bo med en apa och häst med svarta prickar. Och hennes fantasi är ju också helt glans klar, vem kan klaga på den. Gör ju bara så att barn får chansen att vara barn. 
Jag mår i alla fall bra av att fantisera...   

Kommentarer
Jessy säger:

Kan du utveckla det där lite mer? (A)

2007-05-10 | 22:15:21
Bloggadress: http://droptheworstline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback