Ensam andra dagen nu :(

Nu har inte mamma och pappa varit hemma på två dagar (vårruset och nån ford vip). Känner mig så hemskt ensam, har inga syskon eller någonting att bråka med. Skulle kunna ta in hundarna men det är jag way too lat för. Har ont i hela kroppen också, kanot färden lämnar många spår. Vill FÄRGA håret och en klänning. Ah! Har skit mycket den här veckan tror jag. Typ no prov och uppsats som ska in på fredag. Men har inget med mig hem så jag är rätt handlings förlamad. HATA! Direkt efter House så ska jag duscha och SOVA, oh yeah! Fan va ensam jag kännnnnnerrr miiiiiiiig!!! Har bara gått ikring här i huset och absolut inte gjort nånting, bara kollat om det kommit nått nytt till skafferiet eller kylskåpet (gjorde de det eller!? näjj). Ja sjukt kul var det!

Kommentarer
Emma säger:

=(

2007-05-23 | 00:33:21
Veronica säger:

är du oxå syskonlös, eller är dom bara inte hemma ?

2007-05-27 | 09:25:27
Bloggadress: http://vedume.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback