Fading like a flower

Har just kollat på det avsnittet när Felicity går ur High school och börjar på Collage. Det är helt klart det bästa avsnittet, skulle kunna se det hundra gånger minst. Skulle kunna se den varje gång jag känner att jag vill bli uppmuntrad och få inblicken på vad jag strävar mot här i livet. Mot att göra mina egna misstag och intiativ. Leva mitt egna liv. Se den så förstår ni vad jag menar. Gillar också avsnittet när Felicity och Noel kysser varandra för första gången aaah känslo laddad scen. Jag känner mig väldigt djup just nu men det går nog över bara jag tror på mig själv tillräckligt mycket. Nu ska jag duscha och göra iordning mig för Spindelmannen 3 i K-stad. Hoppas på popcorn :) Ni får ha en fortsatt trevlig dag / kväll.   

image765

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback