Fågelkvitter...

Ligger nu i soffan på altanen och väntar på att Spindelmannen 3 ska buffra klart. Det är bara att klicka på länken så kommer den fram. Värsta bästa! :) Hade tänk tvinga med mamma på biopremiären i kväll men nu kan jag lika gärna kolla på den här hemma, gratis. Skulle ha lekt med Stina H i dag men så blev det inte :( Så nu sitter jag här fast spärrad i datorn och kollar på en massa filmer och serier. Har sökt om nu på gymasiet så får la lämna in den på tisdag (design). Blir bra ska ja se. Fick en dagbok / kalender av mamma förut också men ska göra om den. Det är typ en lärare kalender så det är en ful framsida. Mamma fick en massa kläder av mormor i går och självklart var jag där och tog en tröja som jag ska sy om till klänning :) Kommer bli sket fint haha. Lyllos Emma som ska åka BMW i helgen, jag är inte ett dugg avis! hö hö.
Nej nu ska jag titta på Spindelmannen och tänka över mitt liv!
Ha en trevlig kväll!   

Kommentarer
Jessy säger:

Ååh, har du sett den än?
Jag såg den på bio, fettbra!
Bästa av dem alla enligt mig (A)

2007-05-05 | 00:56:25
Bloggadress: http://dropthworstline.blogg.se
Sofie säger:

Mamma sa att om jag såg den på datorn så skulle jag inte få följa med och se den på bio. Så ja lät bli! Haha.. Men antar att jag kommer se den i morgon kanske.

2007-05-05 | 11:50:03
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback