För trött för att sova

Ligger i sängen och kollar på Efterlyst, uschamejja säger jag till det. Döda sin flickvän när de har sex. Hur härligt kunde det ha varit, inte så hett enligt mig. Ska nog sova nu men jag ligger bara och tänker på att klippa i jeans, helt sjukt men i morgon tar jag fram saxen och klipper i allt jag ser fan. Palla inte ha jeans shorts. Asså äga ett par. Jag vill ha långa enna för pallar inte att visa mig feta lår, maaah. Nej nu ligger jag och tänker för mycket.
Stressar upp mig för ett par shorts, :O baaaaaaah.

Nej sov så sött och dröm om ett land där allt är perfekt... 

Kommentarer
Emma säger:

De kommer bli så bra så=)

2007-05-21 | 11:08:27
Sofie säger:

Jasså ^^

2007-05-21 | 16:19:30
Bloggadress: http://retrosofieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback