Grattis på namnsdagen SOFIE

image782

I dag har jag gjort idrotts läxa (HATA) Vaknade upp med Theo brevid mig också MYS!
Sen så tog jag mig en sväng till Stina skulle kolla på film. Men mamma ringer och säger att hon måste hämta mig för annars kan hon inte hämta mig sen. Eller att det blir för sent. Så jag fick skippa farväl falkenberg och saw 3. Fast det gör mig ingenting för filmerna var både kassa och för otäcka haha. Men jag ville vara med med STINA och myyysa jaja. Bestämde mig i alla fall att följa med mam och pap till Karlstad. Fick reda på att jag har namnsdag i dag så jag snicka mig på lite grejer. Ballerinas, foundution och en box dvd filmer med Cameron Diaz . Så nu är jag lycklig för tillfället.

Nu är det bara måndag tisdag onsdag, sen är vi lediga. Har bestämt mig för att åka till Emma på onsdag komma bort lite. Sola, äta och mysa :) Me like that. Sen är det väl marknad till helgen också, gillar det mindre mycket hmm..
 
Nej nu blir det smöööörgåååås



Målade mina naglar hos Stina också :D

Kommentarer
Emma säger:

Guuuuuld!!

2007-05-13 | 23:37:45
Cecilia säger:

Vilka söta skor!

2007-05-15 | 00:59:59
Bloggadress: http://cillenl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback