I dag har jag sytt en klänning

image767image768


Har tänkt länge nu på att sy en skolavslutningsklänning, så i dag tag mitt sunda förnuft och gjorde det. Har köpt en massa klänningar jag har tänkt att jag ska ha men då har det slutat i att jag har sett folk som haft dem redan. Och sånt pallar inte jag. Så det blev en vit klänning med blixtlås i sidan och urringning i ryggen. En väldigt enkel modell. Sydde i ett rött blixtlås för att det var det enda jag hade men ska köpa mig ett vitt inom kort och byta ut, haha.

Ha en trevlig kväll, typ!

Kommentarer
Jessy säger:

O.O
Är du äg på att sy eller?
Mega fin va den :D

2007-05-08 | 19:55:48
Bloggadress: http://droptheworstline.blogg.se
Sofie säger:

Jag är jäkligt dålig på att sy. Det kan jag erkänna. Funderar på att färga klänningen RÖD?!

2007-05-08 | 20:10:15
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se
Emma säger:

Gud så fin den blev:D

2007-05-10 | 12:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback