I mitt huvud

Har så mycket tankar i mitt huvud så det skulle kunna bli en film. Men får aldrig ner det. Kan inte formulera mig ett dugg för om jag skriver så låter det bara töntigt och omoget. Men kan försöka och jag tänker inte läsa igenom inlägget en enda gång. Var ju som sagt på bio i går och då var det ju självklart nästan bara killar där. Hm ja alla va ju snygga så klart och de flesta var upptagna med att betala bio biljetten och hålla handen med sin tjej. Nerå inte lite avis man är. Yeah right jag är 16 år det kommer, jo tack folk säger det. Men jag tvivlar. Jag tror inte att en enda kille har kollat åt mitt håll en endaste gång inom det här året. Sista gången jag kännt mig uppskattad av en kille var på mellanstadiet liksom. Hur patetiskt känns inte det. Vissa tjejer har så himla lätt att få killar bara så där. Och jag vill inte ha det lätt jag heller men jag vill i alla fall vara uppskattad. Jag vill ha nått mer än bara nått, typ. Vet inte just nu och allt låter så patetiskt. Usch för mig. Måste ta tag i mitt liv eller nått sånt börja motionera eller vad som helts. Sitta inne en hel studiedag känns jäkligt jobbigt. Tog nog inte ett fotsteg utanför min dörr förens jag skulle gå och mata Shakira. Och det var kl 10 liksom. Nej i morgon blir det joggning med hundarna efter det best med Felicity. Ska springa ner till sjön om jag orkar. Eller orkar gör jag nog men ja palla springa förbi massa hus med 2 hundar. I morgon ska jag se G som i gemenskap också :)

Kommentarer
Jessy säger:

Åh jag vet exakt hur du menar där. Jag gör det verkligen.
Sitta inne en hel studiedag också, mowha, ja gjorde också de :P

2007-05-07 | 23:35:35
Bloggadress: http://droptheworstline.blogg.se
Sofie säger:

Bra att jag inte är ensam om det haha känner verkligen att jag är det. Fy fan asså kilona bara läggs på kroppen en hel dag usch :P

2007-05-08 | 06:52:08
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback