Jag hatar döden!

Nu har min kanin Shakira gått och blivit sjuk / döende. Jag klarar verkligen inte sånt där. Hon är helt konstig i kroppen, som att hon är lam på nått sätt. Hon försöker att röra sig med kroppen orkar inte. Jag bara gråter och gråter usch jag klarar inte sånt här. Jag har haft henne så himla länge och hon är en sån speciell kanin :`( Känns som att allt är mitt fel. Tog ut henne för sommaren i söndags och så har hon vart så stilla nu i de här 2 dagarna. Jag orkar ingenting längre. Känner på mig att det här kommer sluta illa!

Kommentarer
Jessy säger:

=/
Känner igen det där, min kanin Bruno (som var helt cp för övrigt, fick inte klappa han lr ngt, men iaf) fick något liknande, när han stod upp så åkte framtassarna iväg för han liksom.
Hoppas verkligen att det ordnat sig med Shakira!
Klappa henne från mig
<3

2007-05-08 | 23:33:24
Bloggadress: http://droptheworstline.blogg.se
Sofie säger:

:`( hon lever inte längre! gråååt <3

2007-05-09 | 06:14:47
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback