Jag känner mig inte så pigg!

Ja denna dag var fruktad i går. Fy fan vad jag hatar döden! Det kom verkligen som en shock, hon var ju så pigg innan och sen på en gång livlös. Jag vet att kanske många tycker att man inte kan känna sorg för en kanin men det kan i alla fall jag. Vi har haft mysiga kvällar tillsammans framför tven. Och då kan ni ju fatta hur speciell hon är. En kanin som kollar på tv. Jag känner mig tom på något sätt, nått fattas. Men vi fick i alla fall sova bredvid varandra hennes sista natt. När jag vaknade såg hon likadan ut så jag vet inte om hon har lidit. BÖÖÖL usch jag klarar inte det här. En massa gråt gråt gråt gråt och gråt! Nu känns det som att jag bara kan gå i från super sprallig till död vilken dag som helst. Så vad är egentligen meningen med livet. Nej usch detta får mig att tänka så otroligt mycke. Har inte ens börjat med uppsatsen i teknik eller börjat har ja la. Men jag orkar inte sätta i gång med det nu. Har inte sovit så värst bra så jag känner bara för att sova nu... :`(

Kommentarer
Joline säger:

Skulle mina små ninisar dö, skulle jag känna likadant :'( Utrota döden!

2007-05-09 | 21:12:10
Bloggadress: http://rangelben.blogg.se
Sofie säger:

Ja utrota döden för mig är du snäll, mina tårar har tagit slut känner jag!

2007-05-09 | 22:10:45
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback