Jaha min usla måndag

Har bara drygat igenom skolan, överlevde i alla fall. Sen när jag kom hem satte jag mig framför datorn och beställde hem myyys kläder.  Jaja... Har väl inte så mycket att berätta om mitt spännande liv just för tillfället. Känner mig usligt ensam och dyster. Känns som att jag är den enda i hela världen som har det som jag. Lika ensam och sepe. Just ja jag fyllde mig dag med lite svett, tränade lite arm och ben förut. Oh yeah!

image792
[rar]

Skulle vilja ha en till ADIDAS JACKA! En rosa skulle sitta fint fint.  

Kommentarer
Emma säger:

Bläää, den har veckan kommer bli otroligt dryg!!!

2007-05-22 | 11:04:26
Sofie säger:

Mycket mycket mycket mycket mycket mycket

2007-05-22 | 15:53:24
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se
Veronica säger:

du är inte ensam kan jag garanterat lova. hadetbra!

2007-05-27 | 09:27:21
Bloggadress: http://vedume.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback