Lars Lerin / Lars Winnerbäck

image820

Jag känner att i min lägenget som jag flyttar till om ca 3 månader, måste jag ha 1 tavla på väggen som Lars Lerin har målat eller en affich i alla fall hehe, blir lite dyrt annars. Och en förstorning på Lars Winnerbäck. Det är liksom ett måste. Fast den där bilden i från Lars Lerin är lite väl deppig men det går säkert att luska fram nån mysig bild i från mitt kära ^^ Sunnemo. Det blir att åka av till Laxholmen (tror att det heter så) i sommar och köpa en affich. Åh om 12 dagar är det finito på den uräckliga skolan Asplund ska bli så fucking oerhört gött att sluta där. Sista elevensval denna vecka, kändes oerhört gött. Åh jag har verkligen sommar känslor i mej nu när det är sån här härligt väder ^^ Nej nu blir det att räckna ner tiden till LOST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback