Marc by Marc Jacobs

Min dag

Åkte på marknad i Molkom på förmiddan med mamsen. Köpte lax och väska. Sen så var det tänkt att jag skulle till glasscafet med Stina men så blev det inte. Hon var hurtig och klippte gräs. Så jag satt och var onyttig och åt pirri pirri chips uhh. Sen nu senare i kväll, tvingade jag mamma att öppna konto på Ebay. Och budade hem en ÄKTA Marc Jacobs t-shirt :) så nu känner jag mig lite smått lycklig. Annars kan allt skita sig... Pallar inte med folk i bland.

Sov sött

image789


Kommentarer
Emma säger:

Den är mycket fin:D

2007-05-19 | 23:04:52
Stiina säger:

Skitsnygg!!!
Glasscafé idag? <3

2007-05-20 | 13:11:35
Bloggadress: http://mandarinskal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback