Min dag...

image791 
[en liten gubbe i båt]

Har jag spenderat med Stina Henriksson. Vi gick eller rättare sagt åkte till glasscafet och åt Udden. Sen gick vi en promenad genom dalen och sen satt vi på en brygga och filosoferade. Och nu sitter jag självklart här (DATANÖRD) Funderar på att sy mig ett par jeans shorts eller i alla fall sy om ett par jeans till shorts. Och sen om jag hittar svart tyg skulle jag vilja sy mig en tight kjol. Fuck va lätt det skulle va om det fanns en tygaffär här i skogen. Men men mamma vill ju att jag ska ägna min tid till att städa mitt rum så. Hon tycker att det är äckligt när man kan skriva i dammet. Maaah är mitt svar till det. Haha. Skulle va så lätt om man kunde trycka ut alla kläder ur en skrivare eller nått sånt. För jag är i stort behov att svart kjol, shorts, jeans och lång tröja. Men får la se kanske kan ta en gammal t-shirt i från papsen, haha. Han kom och rakade mina ben förut föresten, han visar upp sin nya rakapparat haha.
 
Nej nu blir det lite avdammning in da room och kanske byta lakan. För finns det nå sköner och kryp ner i nytvättade sängkläder, nää det finns ju inte det. Ha en fortsatt trevlig dag

Kommentarer
Emma säger:

åååh va härligt=)

2007-05-20 | 21:29:09
Sofie säger:

Ja det var det också !

2007-05-20 | 23:33:39
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback