Min lediga dag...

Eftersom att jag inte fick gå ut i går tvingade jag med mig mamma och pappa till K-stad i dag. Köpte avslutnings klänning och skor. Men jag visar inga biler på dem. Får ni se på den dagen, mohaha. Var bara tvungen att köpa en adidas jacka / tröja. Jag vet att Emma har en likadan men aaah förlåt jag var tvungen. Köpte också en röd liten klänning och 2 thirtar. Köpte också blommor och sidenband till avslutnings hatten. Nu är nästan allt köpt är bara pennor kvar. Finns det nån som har fin handstil som kan skriva på den sååå please hör av dig. Annars hittar jag väl på nått annat. Kan inte bestämma mig för om jag ska köpa guld eller silver pennor.
Kanske ska köpa båda, hmm... 
Just ja jag köpte 4 dricks glas också :)

Kan inte nån komma till mig och gå ut och gå???!!!

  

Kommentarer
Emma säger:

Härligt;P bortskämda barn^^

2007-05-01 | 23:04:21
Anonym säger:

Joline har snygg handstil :)

2007-05-02 | 17:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback