Minns ni mig?

Ja i dag har jag varit i skolan som vanligt. Som "vanligt" börjar bli ett för använt ord i min blogg nu, men snart är det sommarlov. Men det hatiska med att det snart är sommarlov är ju ändå att det finns så jäkla mycket kvar som är jobbigt. GROPEN till exempel, jag total VÄGRAR. Kyrkan, när man går fram och får betyg + att nått tursam jävel för stependie. Inte fan är jag den lycklige ägaren till en femhundring. Den femhundringen skulle kunna rädda min sommar, har ju inte ett öre att leva på under sommaren. Den femhundringen skulle vara ett bidrag på en Arvikafestival biljett till exempel hi hi. När jag kom hem i alla fall så började jag att pyssla med min fula hatt. Jag verkligen hatar sånna där hattar. Varför gjorde jag en sån, inte alls min stil. Jag hatar att man ska göra nått som redan är bestämt, vill att det ska vara mer spontant hehe. Hatar att göra nått som alla andra gör, man blir så jämförd med andra. Fuck that shit. Sen så kollade jag på äntligen hemma, som har blivit så otroligt kasst. Sen så blidde det House. Ja det var mig dag det :) HAHA Just ja, min marc jacobs tee ska nog komma på torsdag eller fredag!!!!

Älskade mammas ord i dag "om 3 månader flyttar du ju här i från" Ska bli så himla gött!!!

image814

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback