Morsdag!

I dag vaknade jag som sagt jävligt tidigt men jag somnade kvickt om efter 2 ipren, fuck va ont i magen jag får alltså. Har känt mig påverkad på värktabletter hela dagen uh har velat spytt hela dagen. Tog 2 till sen när jag vaknade och så åt jag tabletter som stoppar blod flödet typ :S. Kändes inte så bra. Ska försöka hålla mig borta i från värktabletter nu. Men var i alla fall bjuden på mat hos mormor för att det var morsdag. Hade inte sån matlust men efterätts lust hade jag. Tårta och havreflan, mumma hihi. Mamma berättade att hon har hittat en lägenhet på 42 kvm för 2800 kr i månaden. Jag tycker vi ska slå till. Men mamma vill inte pröjsa hela sommaren. Men tänk er 42 kvm det är ju fan lika stort som tv-rummet där nere. Typ dubbelt så stort som Emmas lägenhet. Den ligger också på hagaleden, perfekt! Får be till gud att den finns kvar tills hösten. SNÄLLA GUD! SNÄLLA SNÄLLA! Har köpt en present till Stina nu också. Vill också ha den, eller jag har ägt en sån kan jag säga men den har blivit slängd av misstag :(
I kväll ska vi gå på bio också, pirates of caribien 3an. Jag har knappt sett de andra filmerna. Men det går nog ändå :)
image811
For you mum!
 


Kommentarer
Emma säger:

hmm... trevligt å veta.

2007-05-27 | 23:12:14
Sofie säger:

Ja och om du inte vill veta LÄS INTE

2007-05-28 | 12:34:38
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se
Emma säger:

menade ju inge dumt med de.. fattar du väl :P

2007-05-29 | 19:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback