Som sola själv...

Min dag har nästan tagit slut. Kan berätta för er att den delen som jag var  i skolan sög. Men när jag kom hem och fick se Felicity sken jag upp som sola själv. I dag grät jag nästan hela timmen som det höll på, så himla braaa. Ben bara det är min tur att följa dig nu :/ aaah där kom det tårar. Älskar den serien, är del 17 av 22 nu så ja får inte missa ett enda avsnitt. Teknik uppsatsen ska vara inne på fredag och jag har endast skrivit en sida så det blir att sätta av i morgon maaaaaaah. Fick inte hem G som i gemenskap heller så jag håller på att få den av min vän Stina nu :). Måste lägga ner datorn ett tag nu. För jag måste kolla på äntligen hemma. Fan vad jag lever i teknikens värld, usch mår dåligt av det. Men men, KYSS!

Kommentarer
Joline säger:

Jag har inte sett Felicity på pisslänge !! :( BÖÖL!

2007-05-08 | 22:22:57
Bloggadress: http://rangelben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback