Springa...

Känner mig as well som i går lika deppig och lika pissigt dåligt. Ikväll ska jag kolla på Talang 2007 och gråta, typ...  Det känns som att jag långt nere i havet, och det spelar ingen roll hur mycket jag än simmar så kommer jag aldrig upp, eller hur man säger det. Jag väntar fortfarande på min räddning. Ska ut och springa av mig nu för den som bryr sig.
Ska lyssna på Avril, gråta och svettas.

  
I?m gonna live my life
I can?t ever run and hide
I won?t compromise
?Cause I?ll never know
I?m gonna close my eyes
I can?t watch the time go by
I won?t keep it inside
Freak out let it go 

  

Kommentarer
Emma säger:

=/ <3

2007-05-11 | 19:10:57
Joline säger:

Sofie :'(

2007-05-11 | 22:00:21
Bloggadress: http://rangelben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback