Stannade hemma i dag...

Känner mig instabil just nu, huvudet värker och jag mår allmänt piss. Borde sätta igång med uppsatsen i Teknik / No nu, men jag har bara lust att ligga i min säng och glo på min svarta vägg och lyssna på musik. Men får tvinga mig till det helt enkelt annars kommer jag att drabbas av panik i morgon, då den ska vara inne. Fick den nya cosmopolitan i dag, så lite lycka i alla fall, fast jag har inte tid att läsa den egentligen. Fick inbetalnings kort i från Modette i går så den tidningen borde ju komma snart. Har föresten blivit en modette. Där kan du skaffa dig en style dagbok och mycket annat onyttigt. Känner på mig att jag inte kommer besöka den sidan ofta. Bara för att tävla om smink och sånt i så fall. Nej nu blir det att skriva om vidkraftverk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback