Vill vara glad och pigg, men är matt och konstig...

I går så åkte jag till Emma i Karlstad. Vi pratade, åt bakpotatis och kollade på film. Mycket mys :) I dag gick vi på stan men hade inte koll på när stan stängde så vi kom självklart när det stängde. För vi gillar ju att sova länge och Emma är dryg haha. Så vi åkte till Bergvik i stället. Så det gick en hel del busspengar kan jag lova. Men fick mig i alla fall vita leggings och en Gucci parfym, luktar ap gott. Mamma fattar inte det där med dofter, kläder och skor. Och om man inte fattar ska man inte lägga sig i, FATTA! Ska skaffa mig ett arbete på en gång när jag flyttar till hösten, eller ska i alla fall anstänga mig till det yttersta för att få ett. Måste ju ha cash om man vill leva en sånt liv jag vill leva haha. I morgon är det markad i det kära Hagfors, kanske åker dit, kanske inte. Har ingen big lust till det nu på natten. Kanske ändrar mig i morgon. Skulle upp och köpa godis men mamma verkar ju ha proppat hela köket full med godis så, men det är alltid trevligt att träffa folk. Nu har pappa börjat att jobba i Norge också, LÄNGTAR redan :`(

image785

2 jävla psyk bilder på mig också, enjoy! Baaah.. (Måste fan ha världens största kinder!)

Earings - HM
Klänning - HM


Kommentarer
Emma säger:

vadå dryg, bara för att jag vart tvungen att diska innan vi åkte..

2007-05-18 | 01:05:06
Sofie säger:

Baaaaaaaaaaaaah

2007-05-18 | 11:26:58
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback