Ååå får :)

I morgon ska jag mata får :) lycka eller vadå! Blir nog kanske byn också. Den där cheasecake: en lockar nått så enormt haha. Men vet ännu inte vilket humör jag är på i morgon. Mamma har fått en Canada goose jacka av mormor, fuuuusk! hihi. Den var som ett tält på mig, piss. Skulle ha vart varmt och skönt att snott den nån gång. Jag sitter och klurar ut hur jag ska klara av min design uppgift, hm. HJÄLP! min designer dog 1940 liksom. Nej nu ska jag inte  va sån. Det är kul :). Köpte röda strumpbyxor efter skolan, har letat efter det as länge. Känns lite juligt men det är ju ändå jul snart (gosh vad jag längtar). I morgon ska jag sy om jackan som mamma säger att det är omöjligt att göra. upp till bevis då. Fan va jag har bloggtorka. Skriver bara en massa ointressant om mitt liv. Men jaja. BLÄÄ!


image1281
Detta har bland annat min designer designat.
 Han heter föresten Peter Behrens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback