Absolutely no decorum...

Är hemma i dag också. Måste få ordning på halsen. Köpte sånna där starka halstabletter på apoteket i går som bedövar lite. Köpte med mint smak. Jag visste inte att det fanns i den smaken, men det var i alla fall mycket godare än innan. Intresseklubben antecknar haha. Ska i alla fall gå på utvecklingssamtalet i kväll, hoppas att det går bra i alla fall. Antar att han kommer säga att jag är tyst. Men in his face, jag är den jag är. Hon som har köpt skorna har inte satt in pengar på mitt konto än :(. Om hon inte gör det snart så lämnar jag ett negativt omdöme till henne, yees i do. Kommer väl inte hända värst mycket till helgen. Ska bli frisk, så sa mamma nått om att Theo skulle komma och baka pepparkakor och så ska jag plugga som fan. Ska lägga mig och läsa Glamour nu även fast jag är sur på dem för att jag inte har fått nån mascara som de sa. FY FAN. Men direkt när jag öppnade tidningen så var det en tävlig som tilltalade mig väldigt. Fick en känsla av att det kunde gå bra, att jag skulle vinna.
Ha en bra dag!

image1303

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback