BABA

Ja nu är jag i karlstad i min pytte lilla lägenhet. Började att städa på en gång när jag kom hit. Så nu är det fräscht. Och så har jag färgat ögonbrynen, målat naglarna och druckigt glögg. Borde göra mig nån kvällsmat, får se för det kurrar i magen. Är shopping och julklapps letande sugen. Det enda jag vet vad jag ska köpa är till mamsen. Och så måste jag köpa lila garn. Aaaah hur ska jag göra i morgon MAKALÖS? Pirr pirr. Jag går nog dit och kollar ialla fall. Vill redan hem!!! Nej nej tänk positivt! Zenta var inne hela dagen idag och det var mysigt :) Stackars Tuffi bara :(


image1313

En sån mössa skulle jag kunna tänka mig faktiskt! :D

Bild tagen ifrån http://linngustafsson.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback