Bank bank x(

Har fruktansvärd huvudvärk så jag sitter och gör grimaser vet inte om det stavas så direkt. Och på bussen mådde jag illa. Ja min egna diagnos är hjärntumör. Men ärligt, för så här ont har jag inte haft på as länge. Så nu proppar jag 3 ipren på en gång. Och försöker sova på saken. 

I morgon ska jag gå upp halv 9. Rätt okej. Om jag nu lever vid den tiden. För då är det här mina sista ord. Mitt sista blogginlägg. Ja gråt lite för mig. 

Nej haha sluta Sofie. Mohaha. Ont har jag med dö? Näää det är inte att hoppas på. 

Mina högsta önskningar just nu är att det blir julafton och att jag blir 30 år med ett topp jobb. Vill inte vara 16 år längre. GET IT. Fast mina djur ska leva då annars kan det kvitta. Och mamma och pappa såklart. Och alla vännerna såklart. Annars är det ju ingen ide.
Nej nu sova! 

Let me 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback