Britney är inte fet!

Om hon är det! Vad är jag då?

Nu sitter jag och väntar på att våffel tången ska bli varm så att jag kan våffla lite hår. Sen lägga lite smink såklart. Eller såklart är det väl inte. Men med min hy just denna vecka på månaden så är det tvunget liksom, jag tror ni fattar. Vill bliiiii friiiisk! Jag ligger och knaprar Bafucin så det sprakar om det hihi. Jag orkar inte va sjuk nu, har alldeles för mycket att göra. Har pengarna på kontot nu också :) gött. För de pengarna måste jag köpa SKOR. Mina skor jag har nu är ju som sagt lagade med cykelhjuls lagning. Min käre fars briljanta idee faktiskt haha. Man kan ju fatta vart jag fått mina gener i från. Kollade på Ondskan igen förut, sååå jävla bra är HAN asså Andreas !!! Jag typ smälter av hans ögon. Nej slut pratat.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback