Daaaa träning!

Kanske inte är så bra för min förkylda kropp kanske. Men jag mådde mycket bättre i dag. Så jag kanske bara blir piggare av att träna lite med min roliga homie Stina hihi. Vi ska gå lite på stan innan och jag ska köpa garn och kolla på ett chanel läppglans som jag har checkat in. HA varning på den duuu. Just ja har jag nämt att det är mycket i skolan? hahaha ja jag trodde väl det. Men det är väl bara att kämpa och drömma om julen.
Keri vill att jag stannar kvar i karlstad i morgon och har det mys med henne och hennes kille Viktor men jag är så himla mam och papi, vovvig och kattig haha så jag åker nog hem ändå. Men tar nog den senare bussen så jag kan leka med dem innan hemfärden. På lördag ska jag till morfar för han fyller år :) Och på söndag är det skyltsöndan. Just ja jag saknar uppdateringar på vissa bloggar. Host Stina Joline!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback