Du gamla fria nord

Mår inge bra alls nu, vill verkligen göra det :( Att det alltid ska vara så här, jag orkar inte. Jag klarar inte av mig själv. Den här helgen har varit en av de värsta, det enda som har varit bra var mina älskade vänner. Har en sån enorm längtan av att känna trygghet igen. Den känns som bortflugen på nått konstigt sätt. I bland mår jag alldeles för bra och ibland är allt bara piss. Livet är inte alltid en dans på rosor. Nej det är väl inte det :( Det har det aldrig varit. Fan asså kul för er att läsa det här men jag måste få skriva av mig och må dåligt när jag vill. Det är ju som sagt varierande. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ för livet i allmänhet nu! Kanske har jag PMS, mycket troligt. Joline skrev i alla fall nått lockande på hennes blogg förut :)
Tell me???




ÄLSKAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback