Du ger mig lugn, du ger mig!

Nu ligger jag i min nya 120 cm säng hemma i Sunnemo. Jag kommer inte bara att vakna upp och att allt sammans bara är en dröm. Det är på riktigt! Jag kommer aldrig mer att få sova i en tältsäng. Det är en gåva i från gud mitt herrskap. Har köpt mig ett par nya skor också, inte de med dragkedjor som jag tänkte mig först utan jag har köpt mig ett par as sköna stövlar. Och för första gången än så länge, är jag nöjd med ett par skor. Köpte ett linne också, ett grönt. Mamma och jag var efter utvecklingssamtal och stan på värmlands operan och kollade på The wedding singer. Ja den var faktiskt bra :) Nu ni som sett den nu måste ni säga mig med en kommentar om jag inte tar fel om han Robban är rösten till Nalle i det blå huset? För himla likt är det i alla fall. Satt och störde mig på det hela tiden. Nej nu ska jag sova och försöka bli frisk (feeeeel inte frisk) i morgon ska jag göra MASSA läxor och sen kommer Theo ÄLSKLING! Ska baka peppar kakor och så sover han här :) Har gjort listor på vad jag önskar mig och vad jag ska köpa till folk nu så nu kan jag verkligen sova. Jo ja vet att jag är konstig... Pedant typ.


Kommentarer
Olivia säger:

Visst va den bra=D

2007-11-24 | 14:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback