En massa jävla metaforer

Fan vad jag önskar att jag var någon annanstans just i dag. Blir så otroligt arg på mig själv att jag har lust att bita av stortån eller nått sånt. I morgon hoppas jag i alla fall på FEST i Hagfors. Nått blir det i alla fall med tjejerna.Jag har lust att åka till Hagforst tidigt i morgon och kolla in utbudet i affärerna och fika lite. Men det krävs planering. Din jävla apa. Nej längtar typ till nästa vecka då skolan börjar. Då får jag ta tag i mig själv. Skriva uppsats, börja träna på friskis, köpa fisk och ny lampa. Yes det är att ta tag i sig själv det haha. Har lust med en big fat promenad.
Eller jag är mer sugen på 100.000 kr att shoppa en massa onödigt för. Tror att det skulle dra upp mina läppar till ögonen, typ. Ha en förträfflig kväll


image1236
Finns det är bättre vän?

Kommentarer
Stiinaaaa säger:

Naaaaw :P Vad söt du är.. Du är det bästa jag har... JAG ÄLSKAR DIG!

2007-11-03 | 00:00:39
Bloggadress: http://mandarinskal.blogg.se
Sofie säger:

Jag vet :D Men jag talar bara sanning. Du är och kommer förbli den bästa vän jag har! Du är ALLTID där för mig!

2007-11-03 | 02:27:51
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback