Förra årets jul

image1306image1307image1308image1309image1310image1311image1312

Fick lite lust att luska fram några av förra årets julkort. Allt känns så annurlunda nu. Men jag hoppas verkligen att det kommer att bli likadant i år. Lilla julafton med Stina Matilda och Olivia (kul KUL). Våran familj brukar ju inte ha nån speciell tradition att vi måste vara på ett speciellt ställe så det spelar inte så stor roll men det blir alltid bra ändå. Men lilla julafton har vi haft sens vi gick i ettan om jag minns rätt. Rätta mig om jag har fel. Haha observera hur tyg tomten på bild 5 hänger på lampan haha. Ja under det här året har det hänt nått så enormt mycket. Jag vill inte gå in på vad som princip har hänt men ja mycket har hänt. En vän som stått mig/oss nära har som gott lämnat oss, jag bor numera i Karlstad, jag har lagt på mig 5 kilo (syns så himla tydligt BANTA). Ja och en massa massa mer. Men det bådar förhoppningsvis gott i framtiden. Och jag har (ibland) en underbar mamma och pappa. Och en syster som är lite knäpp, och så är det andra året jag är moster så jag har en liten Theo som betyder mer än livet. Träffar honom för lite, så det känns som att han är nån annans. Som att han har 5 mostrar till. Men men så är det. Livet är inte rättvist. Inte bra skrivet blev det här men VA FAN! 
GE MIG JUL i alla fall julkalendern!!!

Jag har feber!     

Kommentarer
Joline säger:

Du har mig :D

2007-11-26 | 20:20:45
Bloggadress: http://rangelben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback