How do you feel?

Jaha en hel helvetes tisdag har gått. Inte mycket har hänt förutom att jag har varit på Ikea med Stina, Jenny och Keri. Fick mig sugrör för 9 kr och en sprutgrädde för 17:90 kr. Yes riktiga fynd vettni. JAG VILL HA KLÄDER!!! Känns som att jag inte har några alls. Böööl!
Nu snarkar Stina här brevid mig också, eller inte brevid, men typ (i soffan ^^) Kanske borde avsluta detta inlägg men ja det var nått jag skulle säga. Huuumm. GE MIG KLÄDER! Nehe inte det.
Jo i morgon ska jag har SEX hela dagen ^^... Näääj men temadag sex och samlevnad typ. Kul kul, NEJ. Längtar till helgen vet inte om den kommer bli så mycket bättre men längtar till mina tôser där hemma :) Dansa oss mätta!
Nej nu ska jag sova på min lilla blöta kudde. Jag längtar HEM!

Förlåt mamma och pappa för att jag är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback