Hungrig...

Nu har jag gjort lite på loggboken blir nog bra det där :) Men jag vet inte vad jag ska prioritera. Har ju ett pressat schema alla veckor som kommer nu och det kommer säkert bli mer för har ju inte varit i skolan på as länge. Men försöker så gott jag kan. Ska göra nån produkt läxa som skulle vart in för skit länge sen men har vart sjuk varje lektion. Och så kom jag på att jag inte hade gjort den så nu blir det till att göra det. Åååh jag vill bara släppa alla läxor och inte behöva tänka på något annat. Men är nog inte ensam kan jag tro. I morgon har jag lite ärende som jag måste göra. Först måste jag gå till ett ställe och fixa mammas julklapp, sen köpa busskort och köpa garn. Och sen kommer Stina :D :D:D:D. Jaaag ska helt enkelt ingonera att jag är sjuk! Orkar inte vara hemma noooo moreee.




Sk8 - Min största första kärlek... Mycket sött hihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback