Jag längtar till jul

Åh va jag är sugen på lussebullar. Vart finns det att köpa?

I dag har jag as ont i halsen och huvudet. Men måste tvinga mig själv till skolan i morgon för jag har utvecklingssamtal och så ska jag och mamma gå på The weddingsinger. Så i morgon blir det nog jobbigt. Måste gå till konsum sen och köpa toapapper, mjölk, bröd, och halstabletter. Sitter och knager på några pepparkakor nu och det som fattas är lussebullar. Åååh. Har nog aldrig längtat till julafton som nu. Stina du kanske vill ha något till din nya lägenhet? hihi. Nej nu ska jag kolla på ondskan :) Just ja nån har lagt bud på tradera!

image1302
Skulle vart himla gött med ett badkar nu, då skulle jag ha sjunkit ner i det nu.
 

Tyck synd om mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback