Jag tittar i spegeln... det är jag.

Hej hej, rätt dryg dag i skolan med bara estetiska ämnen. Bild och form och formgivning. Har typ as mycket att göra praktiskt. Men har gjort framsidan på loggboken nu i alla fall, som att det var det viktigaste med uppgiften men ändå. En bra början. I dag kom Keri Emelie och Jenny hem till mig och så blonderade sig Keri och Emelie. Blev mycket braigt. I morgon måste jag köpa biljetter till fredan, mamma och jag ska gå och se på The wedding singer. Fortfarande ingen som har köpt skorna :(
Är det nån som läser bloggen som vill köpa så kan ni få för billigare pris?!

En bra nyhet som jag läste förut:

Marimekko kommer att samarbeta med H&M och jag är lycklig för jag ÄLSKAR Marimekko :D
Lätt att jag kommer att hänga på dörren :)

image1296

Lite så här kommer det se ut!

Kommentarer
Jessy säger:

Hmm .. Jag KANSKE kan köpa dem .. Ska bara höra med några pers först (A)

2007-11-21 | 08:30:44
Bloggadress: http://droptheworstline.blogg.se
Sofie säger:

Ja gör det :D

2007-11-21 | 09:12:15
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback