Jag vill bli ****

Jaha då har ännu en dag gått på en vecka som jag bara vill ska ta slut. Har haft sex och samlevnads dag i skolan. Så jag spyr på allt jävla sex snack som finns överhuvudtaget. Nu vet jag typ i princip att alla i klassen inte har sin oskuld kvar haha (lite väl mycket information för mig) Fick med mig en drös med kondomer + glidmedel hem, (Joline du kan få låna av mig i helgen ^^) Nej Joline så får man inte göra! Följde med Jenny hem efter skolan. Fick mig två par levis jeans som inte passade på henne. Och så fick jag en tröja :) Snällt! Ska dock sy in jeansen till stuprör. Ska tvinga mig själv att ha jeans nu, asså fan vad jag hatar det, finns det nått jag känner mig fetare i så är det jeans. Nej träna träna! Annars vill jag inte leva som jag känner nu. Inge själv ömnking nu! Aahhh
Vill shoppa mig en snyggare kropp och snygga kläder på det också!

image1279

Kommentarer
Jessy säger:

GAAH a vill också ha en sån dag :O
ja såg dig häromdagen på stan, :D

2007-11-15 | 13:28:55
Bloggadress: http://dropthworstline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback