Keri + ki-box...

Tar och stryker allt som jag skrev på listan. I dag ska jag vara med Keri och vi ska gå på ki-box på friskis. Kommer säkert bli as hårt ahh. Men jag känner för att bli utpumpad, att svettet ska rinna som flodvågor på ett öppethav, typ hihi. Nu sitter jag i skolan och väntar på att Keri ska bli klar på sitt mentorsmöte. Är skit kissnödig men jag orkar inte gå här i från. Lallalaaa ja gjorde om Stinas blogg lite i går kväll. Och om ni inte kan se det som det ska se ut så tryck på F5. Då brukar det alltid bli bättre. Nu med de där listorna igen.

Måste köpa:
1. Loggbok till ett design projekt i skolan
2. 2 par mjukisbyxor. (inte normalt för att vara mig, men jag måste ha nya på idrotten och så vill jag va slapp nån dag.
3. En eller två klänningar.
4. Ett par stövlar (billiga dock)
5. Röda leggings

Det är det jag vill ha just nu, eller vissa av dem är otroligt nödiga att köpa. Typ loggboken och mjukisbyxor haha.
Nej nu ska jag gå och kissa. Ha en fortsatt trevlig dag och puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback