Listan är låååång

Dagens humör: Stressad och lite sur i bland glad.
Dagens mående: Ont i huvudet täppt i näsan.
Dagens borde: Göra loggbok!
Dagens frisyr: Ja hahahahaha, slickat.
Dagens smink: Nada. Räknas idomin?
Dagens klädsel: Gråa mjukis och blå/grå stor tröja.
Dagens planer: Sova förtillfället.
Dagens materiella vill ha: Ett rött chanel läppglans! VILL
Dagens längtan: Julafton sååååklart
Dagens fundering: Hur jag ska hinna allt innan jul. Jobb i skolan. Kanske jobb på makalös? köpa perfekta julklappar till mina vänner och familj. Fast mina vänner hör till min familj.
Dagens beroende: Idomin.
Dagens tråkigaste: Ingenting, är så jävla skönt att sova ut.
Dagens tidning: Coop extra typ :S haha.
Dagens låt: Allt med Lars Winnerbäck såklart.

Ja just ja jag börjar fundera över hur det blir med julklappar och allting. Jag vill ialla fall träffa er sötisar i Hagfors och göra nått juligt med. Byte av julklappar kanske är dyrt? Vad vet jag. Men vi kan ju träffas på skyltsöndan eller nått sånt? Mysa lite på fik eller nått :) Dricka glögg och ja bara va. Men det skulle va kul med en liten 20 kr julklapps byte eller nått haha. Jaja.

Lilla julafton då? traditionen? Hur ska det gå till? var? pris?

Nej nu ska jag sova! Sov sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback