Lyckan är när man kan se på tv

Jaha då undrar jag varför ingen har berättat för mig att man kan se på tv på svt.se och typ se program som man missat och sånt???? För nu har jag sett Svensson svensson och alla möjliga program. Den jag ska tacka är nog Annika Marklund för hon länkade till ett tv program hon var med i. Mycket bra, mode och moral hette det. Och jag blir så jävla avis på norrköpingbor som får gå på mode och design skola och sy om kläder. Aaah min skola är så jävla dryg i det. Kommer vi ens sy liksom (de har sagt det men nääär?) Jag skulle ha sökt mode textil på nobel. FAN! Jaja inget att göra åt. Trött på att vara sjuk är jag också. Och är i behov av lov yes i am.

http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=978219  Ett roligt klipp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback