Marc Jacobs

Jaha då var kl över 8:00 på morgonen, och jag är trött och känner mig fetare och klumpigare än någonsin. Men har min Marc Jacobs t-shirt att trösta mig med i alla fall. Alltid nått ^^.  Tror att Stina och jag ska till Ikea i dag. Har inga pengar och så men, alltid skönt att gå ikring där inne. Skolan då, ja som FAN va kul, noooot. Har i alla fall bara estetiska ämnen i dag, och det är rätt okej. Tar cykeln till skolan i dag. Känns som att jag vaknar till mer då. Och så får jag lyssna på min favvo låt för tillfället (Du gamla fria nord) Låten passar så jävla bra på hur jag känner mig just nu. Så den går på repeat hela tiden. BÄST! Men vad förväntar man sig när det är Lars Winnerbäck som sjunger.
Nej ni får ha en bra dag så ses vi i kväll :)


image1278
En annan Marc Jacobs älskling. Skulle inte tacka nej till denna doft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback