Mitt giriga jaaaaaaaaaaaa

Jahapp, fan vad jag vill ha saker. Men inte så lätt när man är som man är. Om jag hade pengar så skulle jag inte ha de pengarna så länge. Ska nog söka jobb ändå typ. Är i stort behov av det. Tänk er att att lägga 8000 kr på en Miu miu väska, smarrens. Eller en manhattan väska för 1100 kr (den ska i alla fall bli min) ett par Marc Jacobs gummistövlar för 1500 kr och en massa härliga klänningar billiga som dyra. Just i dag skulle gummistövlarna sitta bra, är ju ruskigt som fasiken ute. Nej men just förtillfället kan jag inte köpa något. För jag har lagt alla mina pengar på världens bästa man LARS WINNERBÄCK. Men den upplevelsen var helt klart värt den. Kan det inte bli jul snart!!!???? Haha girig som fan känner jag mig i dag. Men det är bara för att jag ligger här under täcket och fryser som fan. Och tänker på att gummistövlar skulle sitta bra i dag haha. Nehepp ska väl ta och samla mig själv och andas ut lite innan jag ska ta bussen till stan och sen byta buss till Sunnemo.


image1257  image1258

image1259
Jag är VÄSKGALEN !!!!

Kommentarer
Joline säger:

Sofie, man betalar inte 1500 kr för ett par gummistövlar, så är det bara :P

2007-11-09 | 22:46:51
Bloggadress: http://rangelben.blogg.se
Sofie säger:

Jo det gör man! Om det står MarcJacobs på dem :)

2007-11-09 | 23:49:29
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback