Nehepp, inge ki-box

Vi som hade bokat och allting :( Och så missar Keri bussen. Jaja nästa vecka i alla fall. Vi gick på stan efter skolan i alla fall. Köpte mig gråa mjukisbyxor 220 kr och en vattenflaska 20 kr. Köpte även en nödvändig loggbok för 65 kr. Jag kan förklara lite om den. Man får en konstnär/designer och så ska man utöver deras design eller konst ska man göra en lampa eller stol fast med egen tolkning (skiss alltså) och så ska man gå runt i 3 affärer och kolla på vad som är mordernt. Och så ska man göra framsidan så att det passar konstnären/designern. Och så ska man skriva om konstnären/designen. Ja rätt svårt att förklara. Men kul tycker jag. Inte en läxa som jag inte vill ha precis. Skulle vilja hitta en klänning i morgon efter skolan, så får bli lite koll i affärerna. Vet ett par stövlar som kostar 380 kr som jag vill ha aaaah. Jaja. Finns en jävla massa saker jag vill ha. Nu ska jag kolla i genom en massa bloggar och sen så får jag se vad som sker. Ska nog hoppa i duschen och sen kolla på medium. Nej ha en trevlig kväll typ.

En massa tomhet och otrygghet finns inom mig.
Hur jag gör för att bli av med det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback