Nu är mitt mjölk slut

Nu har jag tagit den sista mjölken till ett glas oboy med sugrör. Och nu börjar medium. Glömde tacka mamma för att hon gjorde det möjligt att shoppa för mig. Jag fick för mig alldelses nyss att jag ska ha en sy helg med mig själv om det inte blir byn. För jag har faktiskt ingen lust med det. Ska fråga mamma om hon kan hjälpa mig sy om min jacka, för jag har kommit på några ideer. Fattar inte varför jag aldrig kan va nöjd. Fast det är det lilla roliga också. Måste städa hela lägenheten grundligt nästa vecka, speciellt garderoben. Ahhh fan va inte skriver intressanta saker. Men jag skriver av mig hörrni hihi. Fan va intressant Medium var i dag! Just ja jag fick VG på min uppsats. På Asplund fick jag aldrig VG på uppsatser. Jag gillar min svensk lärare haha. Eller så är det jag som har blivit helt underbart bra på att skriva. Nej men det får jag inte tro haha. Jag skriver som jag talar. YES. Gött det ska bli att sova i natt. Kommer snarka som ett får. Kommer nog att drömma om min manhattan väska i från Josef Frank. Jag kommer inte släppa det. Och så testa jag ett chanel läppglans i förrgår som jag blev måttligt förälskad i så, jaa den kommer jag nog drömma om också. Nej fan intressant, intressant. Vem vill läsa det här? Mohaha. Ja rakt ur mitt huvud. Där inne är det rörigt vill jag lova. Detta är föresten mitt 1001 inlägg haha. Vi kanske får skoltröjorna på måndag, yey. Kan inte den här förjävliga hösten dö ut snart. Jag går mig själv på nerverna när jag snubblar till varje gång jag går på den hala asfalten. Ser så himla fånigt ut. Nej i morgon blir det röda strumpbyxor och färggrann klänning. Asså köpa. Nej sov sött. Nu ska jag fokusera på medium.

Kommentarer
Joline säger:

Jag vill att du blir med :'( Saknar dig och Stina MYCKET!

2007-11-15 | 22:55:10
Bloggadress: http://rangelben.blogg.se
Sofie säger:

Ja det förstår jag ^^ Jamen får se!

2007-11-16 | 07:41:20
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback