Oh my

image1314

SHIT SÄGER JAG ! Ska man dit eller ska man dit?

Hemma i dag också :( Fan va trött jag är på det här nu. I natt fick jag gå och sätta på mig kläder för jag frös så mycket (låg typ och skaka), så sömn fick jag inte mycket i natt. Har as ont i huvudet också så jag har lust att gå och köpa mig en såg och såga av det. Missar säkert as mycket i skolan. Och så skickar lärarna saker på word och det kan jag inte öppna med mitt jävla works. Så plugga på de sakerna kan jag inte. Men kan försöka med loggboken. Den ska ju in nästa vecka liksom. Jaja. Missar chansen till jobb också JÄVLA PISS. Men jag tror inte att telefonsäljar branshen skulle ha passat mig ändå. Men vart ska man få jobb då? Ska man ringa runt till cafeer eller nått? Jaja har i alla fall min och Stinas idee och då får man väl i hop en liten summa i alla fall. Kom hit och massera mig, har ont i hela kroppen!

Kommentarer
Stina säger:

Stackare :( Vi har ju iaf Winnerbäck att se fram emot^^ :P

2007-11-28 | 12:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback