Om en timme

drar jag till Hagfors till Ale och Greta. Ska bli trevligt att träffa dem. Måste förtälja lite om gårdagen också. Först var vi hos Maria och åt cheasecake och laddade inför byn. Jag hade gärnat stannat kvar på förfesten om man säger så. LARS WINNERBÄCK WILL FOREVER BE IN MY HEART. Skulle va kul om Maria kunde skicka några bilder på gårdagen. För jag tror nämligen hon tog en massa fula kort på mig som hon borde radera. Men men nu ska jag duscha och försöka tänka på något bättre än det som finns i mitt huvud.


image1284 image1285

Detta hade jag på mig i går. Syns kanske inte så bra men ändå ^^
Röda strumpbyxor
svart klänning under
och mammas tunika över
och trasiga skor.
Hade guldörhängen också men de syns inte på bilden dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback