Prosit!

Ligger här och nyser och drömmer om att ha läppglans på läpparna, "sträcker mig efter det nu". Åh gud va gött det är med Clarins läppglans haha. Det är sån skillnad på kvalitet så det skriker om det. Jaja slut tjatat om det där. Har kollat på på MPG junior denna afton och det var var ju bra. Theo älsklingen dansade så mysigt framför teven. Min älskling <3. Är nog den enda jag älskar riktigt ordentiligt just i kväll. Kommer nog aldrig älska någon annan bäbis så mycket som han. Tack Theo för att du finns!
Jag har förövrigt as ont i huvudet och så nyser jag hela tiden. Och i halsen är det lite bättre. Har har ett ilande i en tand hela dan i dag, kan det inte bara gå över liksom. Jaja nu ska ja kolla igenom 60 bloggar. Sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback