Rut m.f.l.

image1243image1244

Detta linnet har jag inte visat i bloggen, så nu gör ja det. Det kommer i från Rut m.f.l. Det är den affären som har köpt upp veromoda i Göteborg. Antar att det bara är där eftersom att Veromoda finns kvar i Karlstad. Fast här kanske det bara är drygt eller nått, vad vet jag. Har hört att Beckmans eleverna ska göra en kollektion för bland annat Åhlens och Indiska så det kommer att bli kul att KÖPA ^^. Just nu sitter jag och kollar på Rekordhörnan på Bolibompa. Det enda som är vettigt att kolla på haha. Funderar på att gå ut och gå när det är slut, alltså nu. Ska nog göra det. Behöver lite frisk luft. Har sovmorgon i morrn också SKÖNT börjar inte förens 12.10. Ska försöka att gå i en timme nu, så att jag kommer hem precis när Andra Avenyn börjar. Och sen efter det MÅSTE jag se halva äntligen hemma. Så jävla pissigt att allt bra är samtidigt.
Men men LIVET FÖR FAN!!!
Det blev tre smörgåsar med köttbullar och salami till kvällsmat. Orkade inge göra nått annat ^^
Måste länka till Stinas blogg för hon har skrivit nått jätte snällt om mig :) Det känns bra att man har en sån vän som Stina, som ALLTID finns där! TACK oooo TACK....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback